Nej orkar inte!

mått röv idag :( känt mig helt tung i huvudet sen när jag slutat skolan fick jag en sån sjuk huvudvärk och var helt trött i kroppen. deckade i min säng en halvtimme efter jag kommit hem och tre timmar senare vaknade jag med samma jävla huvudvärk

fan hoppas inte jag börjar bli sjuk eller något nu! hade varit världens olämpligaste timing. ska jobba sex dagar nu och sen åker jag till thailand om åtta - ingen viloperiod nu precis. hade dock inte varit så konstigt om jag blev sjuk eftersom jag måste sitta med min vinterjacka i klassrummet om jag inte vill frysa ihjäl buhu..

Kommentarer
Postat av: ange

lägga till varandra på bloglovin?:)

2010-12-16 @ 12:08:47
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0