Thailand om 2 dagar

inte blivit mycket bloggande i veckan eftersom jag har både jobbat och gått i skolan. min första lediga dag denna veckan och nu är det fan bara 2 dagar till jag åker till thailand!! ska bli sjukt härligt med lite värme istället för 10 minus...  verkar dock som att det regnat en hel del på koh samui, koh tao och koh phangan, dem öarna vi hade tänkt att spendera tiden fram till nyår på :( men får se hur det blir, blir iallafall fullmoonparty på koh phangan på nyår (; längtar!


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

hahah du åker till thailand den dagen som min pojkvän åker hem ifrån thailand ;D

ställ gärna en fråga i min frågestund om du vill och orkar :) kram!

2010-12-19 @ 17:34:29
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0