Sjukaste dagen

på länge! jag var ju på jobbintervju i fredags förra veckan. dem hade som störst behov av personal över jul och frågade såklart om jag skulle åka hem till helsingborg då. tänkte vara hemma längre, fast bestämde mig för att bara vara hemma två dagar för att få större chans till jobbet. sen fick jag reda på att min pappa skulle till thailand med sin brud. över jul och nyår. så jag blev lite halvbitter för att jag alltid firar julafton hos min pappa med farmor och bror, så hade likabra kunnat stanna hemma i göteborg helt och hållet  istället. MEN så fick jag ju reda på att jag kunde få en tidigare julkapp + låna pengar av pappa, så idag har jag fucking bokat en thailandsresa!! över jul och nyår då..

så jag ringde chefen för att säga att jag skulle vara borta över jul och nyår innan han bestämt sig vilka han skulle anställa, så han bara aa men hör av dig när du kommit hem så kan vi ju se hur läget ser ut då. sen ringer han två minuter senare: glömde fråga när du skulle åka? "åker den 22 december" aha så du hade kunnat jobba den 21? "ja.. (?)" du var ledig på fredag va? "japp" kan du inte komma in då på en introduktion där du får en rundvisning av butikschefen, få kläder osv?.. jaaa fick fucking jobbet! (extrajobb då) aaaaah så jävla gottt!!

sen sitter nina brevid mig nu hon bara "men vafan, är inte det här vid oss?"  http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.505428-skottdrama-pa-hisingen jag bara joo det är fan vid våra hus?! kollar ut genom mitt fönster och ser massa polisbilar utanför huset haha... älska biskopsgården <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0