Johanna säljer soffa

"okej. jag har en soffa som jag köpte på ikea för ett år sedan. och nej jag vet inte vad den heter för jag hittar inte soffan på ikeas hemsida. det jag kommer ihåg är att jag la 7000 på den, har kvar kvitto (och jo visst fan står soffmodellen med på kvittot men jag sitter i min nya lägenhet i jönköping och kvittot ligger kvar i min gamla lägenhet i helsingborg).

som sagt, soffan är bara ett år gammal, men är som ny. så vill ha i alla fall 3000 för den.

borde man tillägga att jag aldrig legat i soffan? alltså jag har ju legat i den o sovit o så, men aldrig .. legat. kanske inte nödvändig info, men finns säkert några pryda jävlar som inte vill ha en besudlad soffa.

så anledningen till att jag säljer soffan är inte för att det är något fel på den. tro mig, jag kommer sakna den. men min nyblivne sambos soffa är mycket större, vilket tillåter mig att bli fet som fan nu efter julborden.

jag är hemma i helsingborg 16-21 december så är ni intresserad av soffan så kan vi stämma möte någon gång under dessa dagar. :)"

(annonsen finns på http://www.blocket.se/vi/31124357.htm)


fyfan vad jag saknar vår humor, vårt avslappnade och positiva häng. känner mig lite ensam utan att kunna snacka om allt utan att folk tycker man är dum i huvudet för man är för påflugen eller något. man skämms inte för någon annan, helst inte för sig själv heller. hade johanna rapat och fisit jättehögt inne på NK hade jag inte skämts som sjukt många andra hade gjort. jag hade bara skrattat för att hon är så jävla härlig. inget som är konstigt mellan mig och johanna och inget konstigt att vi rätt ofta lyckas komma in på snusk och sex. samma känsla när jag läste elins blogg. alla brukar ha något riktigt ärligt, roligt, smart, något smaskigt att säga och (nästan) alla får va med!  ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

AAAW LOVE YOU HONEY :D:D <3

2010-12-19 @ 15:05:21
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0