Första dagen på jobbet HIHI

min första dag på jobbet är avklarad och för att berätta lite kort hur det var så var det grymt roligt! så roligt att jag inte ens märkte att jag hade jobbat en kvart övertid haha ;p .. nej men det verkar vara sjukt sköna människor som jobbar där och alla är verkligen skitsnälla mot mig (: eget gym har vi också, med innebandy/inomhusfotbolls-hall! FETT KUL! riktigt glad för att jag fick det här jobbet! :thumbup:

pappa var förresten och hälsade på mig på jobbet idag, han skulle lämna lite saker som jag ska ha med till thailand.  han kom dock mitt i rushen så hann inte mer än att ta emot väskan och krama honom. blev iallafall skitglad när jag såg honom och kom på att jag saknade faktiskt honom jätte mycket! brukar inte känna sånt om min pappa. vi har ju bott tillsammans nu hur många år som helst bara han och jag så har knappt varit borta från honom förutom när han reser iväg någon vecka med jobbet, fast då har det bara känts som ren semester och ha hela huset för mig själv, men känns bra att veta att man är lite mänsklig iallafall :rolleyes: dock är jag helt jävla slut nu så nu är det fan läggdags. natti

Kommentarer
Postat av: Katta

Hej och tack för din kommentar. Det som är dock är att jag medtanke på att jag åt mycket innan därav att jag är fet behöver trappa ner så att säga. Jag kan inte gå från säg jag vet inte hur många kalorier ja men vi säger 4000 till 1500 över en natt. Då svälter jag min kropp och det blir bakslag. Det blir bara tokfel! Så därför trappar jag ner. Jag vill verkligen gå ner och det gör jag också. Jag är nöjd med mina -7,1 kg på 2 veckor och -11cm runt magen det är jag verkligen :)

2010-12-14 @ 13:33:41
URL: http://kattasfett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0