Lilla Charlie

idag har varit en myycket bra dag. vi fick våra timrapporter för juli, vilket landade på cirkus 264 timmar. också fick vi våra finfina findus t-shirtar med logo'n "passion for peas", vilket vi sannerligen har... efter jobbet körde jag hem till min kusin och fick hålla i hennes 5 dagar gamla bebis, charlie - riktigt gullig! var dock lite sleten efter jobb, så deckade ganska snabbt efter jag fått hålla sötisen. vaknade  någon timme senare av att jag satt upp i soffan med huvudet på nackstödet helt själv i uterummet, inte mobbad...

var iallafall duktig och drog till gymmet sen och biffade lite, mina biceps är fan hårda nu alltså... fett mycket träningsvärk på det. en äkta biff! nu har jag precis kollat phdk6 och duschat, nu blir det att lägga sig i tid, upp tidigt och jobba till 17, sen findusfest runt 8

lilla charlie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0