Fredagsmys

sovit riktigt gott inatt men ändå varit tjurig på jobb eftersom jag fått snyta mig hela jävla tiden. och som tillägg på det där. min chef idag: "hej sara, allt bra idag?" (har precis snytit mig) "njäe är lite snorig, självdå?" "aah du ser lite snorig ut" tack?... haha. dessutom var det sista gången kelly jobba innan hon drar till thailand imorgon. åhh nu kommer jag få vara helt själv med galten..

för övrigt är det fredag och jag är inte alls sugen på att festa, dock cp sugen på att cykla in till stan och mysa. men ingen har både ork och en hel cykel tillgänglig. sugigt!  så får se vad det blir ikväll. kanske träffar malin, som nyss kommit hem från österrike (varit borta i typ 4 månader). saknat henne ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0