Vilken hårfärg?

det tog mycket längre tid än väntat att få ut extensionsen. så vi fick avbryta eftersom det hade kostat typ 1500-2000 att bara ta ut dem. så kunde varken  klippa mig eller färga håret idag. fett besviken. nu får jag be mamsen att ta resten ut av extensionsen, också fick jag en ny tid för klippning och färgning på måndag istället. tråkigt! menmen, nu finns det ju lite tid för folk att hjälpa mig vilken färg jag ska ha på håret!

så vad tkr ni? hur ska jag färga håret?
(ska sätta i extensions sen igen vilken färg det än blir)

eller andra tips? hjäälp!


Kommentarer
Postat av: elin j a c o n e l l i

längst ner till höger. utan tvekan!

2009-09-18 @ 14:59:15
URL: http://elinjaconelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0