Winamp

då har man varit och hämtat sin fina söta rosa ipod på väla, solat 25 min, gjort ett eget halsband och hunnit ta en snabbdusch för att sen fikat med johannababe på mezo. nu däremot är klockan ett. och jag måste sova. mycket att göra imorgon. och framför allt måste jag va rätt klar i huvudet eftersom jag ska köra i ett x antal timmar i sträck. men hann inte fixa med musiken innan idag så måste göra det nu :( så under tiden håller jag på att lägga in låtar på ipoden. mkt enklare med mina gamla samsung. hatar itunes. och nu när vi ändå snackar mediaspelare så är det ju faktiskt winamp som gäller!

här är min fina winamp <3

kanske bara jag som har seg data men hatar itunes & windows media player haha
MEN, winamp klabbar aldrig & sen är det hur enkelt som helst  <3

(och nej jag har ingen ordning på min musik haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0