Torsdagsmys

då har man precis varit och fikat med två härliga pigor vid namn elin & johanna. alltid massa roligt att snacka om tsm, och vi lyckas alltid komma in på sex? jag är inte så säker på om det är på grund av johanna eller elin. det är nog både och. imorgon ska tina (som även fixa mina naglar) ta av mitt löshår för endast 250kr. jävligt bra pris, som dessutom är helt oberoende av hur lång tid det tar. särskilt om man jämför med med frisyrmakarna som tar ett timpris på 800kr. och då tar tina ändå av löshåret exakt likadant som de på frisörsalonger, med tång & medlet. tur jag har henne :)

på måndag blir det som sagt färgning och någon dag senare ska jag & tina kika på hår som passar, också blir det hårförlängning igen. tänkte jag kunde vänta med klippningen tills efter jag satt i håret så slipper jag klippa både före och efter. har dock fortfarande inte bestämt mig vilken hårfärg, men det lutar mot blondt eftersom min hårfrisör var så glad över att se att jag hade så ljust hår i mig själv. hon hade massa nya färgtekniker i hur man gjorde olika blonda slingor och nyanser i håret och var helt överhypad över att jag gick med på att färga håret på måndag istället för imorgon, så hon skulle hinna inspireras över helgen då hon skulle på någon frisörmässa i färgteknik in köpenhamn. intressant? kanske.

nu är det dock läggdags, sinnes trött, så nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0