Sabina 20 år

dirr när jag kom hem från cypern var det dags för lite sömn, sen iväg för att fira sabbe med 20årsmiddag och utgång. hade sjukt trevligt. sinnes fina människor där på media ;) jag kom inte på tivvan, men var ju inte smart heller som inte frågat ralle innan vi under 20 skulle in där haha. så jag hittade jenny, koko på knutpunkten och vi drog till m/s harmony tillsammans. det var ganska fett? vi kom in utan att betala på någon vänster? sen när jenny & koko dratt blev jag lack för då var jag tvungen att betala eftersom vi inte fått ngn stämpel innan haha.

så var jag kanske där en timme med grabbarna sen drog jag, stolla, ralle, sebbe & bojjo hem till ralle och skulle ha "efterfest"? slutade med att alla decka i ralles soffor utom ralle själv, som ville supa. klockan halv 6 ringde jag min pappa och bad att hämta mig, snäll tjej ändå haha.


födelsedagsprinsessan



mediastyle haha


marky jag & tasha kände att vi kunde slappna av i varandras sällskap, typ


vi mår braa, på väg in till stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0