Läggdags

nu är klockan två.. & nu hatar jag både itunes, ipod och min dator.

min fucking dator är helt störd i huvudet. då kan man ändå få va lite glad över att jag snart slipper den. egentligen min mammas & hon behöver den nu (har lånat den i kanske i fyra år nu, sen jag flytta till pappa haha) så nu måste jag köpa en ny dator. nej men jag är gjord av pengar? vill helst ha en stationär, mycket bekvämare. men eftersom jag planerar att resa iväg en hel del nu så blir det mer praktiskt med en bärbar. hittat en hel del bra faktiskt. nä fy nu blev jag typ klar. läggdags oh yes!

Kommentarer
Postat av: micke

haha borde finnas "like" på blogginläggen ;)



jo jag ogillar itunes också, går så sjuuukt segt när man har många låtar i biblioteket.. :(

tacka vet jag winamp :)

2009-09-04 @ 11:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0