Hollywoodfruar

inte tänkt på att jag & mamma är så lika, men jo det kanske stämmer med leendet och det haha! :)

vaknade av väckarklockan på mobilen klockan nio imorse för att jag var tvungen att avboka tiden hos frisyrmakarna. när jag skulle vänta med och klippa mig tills på efter fredag, och när hon bara snacka om att hon va sugen på att göra massa olika häftiga blonda nyanser i mitt hår så blev jag faktiskt lite avtänd på att gå dit. så jag ska ha kvar det blonda jag har nu, sätta i extensions på fredag och antagligen klippa mig samma dag.

tänkte lägga in någon bild på hur kort jag har nu, men min dator är cp så får bli senare isåfall, svenska hollywoodfruar på trean nu ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0