Göteborg -09

dagen innan jag drog till ayia napa körde jag upp mig, elin, jenny & koko till göteborg för att fira koko's födelsedag på liseberg. som vi tjatat om liseberg länge nu, så det blev en perfekt fördelsedag! ösregnade hela vägen till göteborg och vi höll att löka sönder i min bil för att imman inte försvann på insidan av fönsterna på bilen så vi fick ha skit varmt inne i bilen haha. va helt plaskblött ute på vägarna och fick vattenplaning flera gånger. och då körde jag ändå inte fort för att vara i det vädret.. fick vattenplaning i 70-90km/h. bara jävla tur att man lyckades hantera alla gångerna.

tog typ två timmar att köra dit och när vi väl var framme ösregnade de fortfarande. sjukt nice! ingen kö någonstans, så vi kunde åka allt vi ville & när vi ville medan sminket och mascaran rann längs kinderna. kunde ju inte bli bättre! och när det spårade ut på hotell gasten? elin var räddast innan vi ens varit där och jenny var den som var räddast där inne ;) jag råkade hålla så hårt i elins axlar att jag drog sönder hela hennes regnponcho och jenny blev så rädd att hon sprang iväg från kön, och åt helt andra hållet. spöket gick efter henne och hon var helt själv  och visste inte vart hon skulle ta vägen så jag fick springa efter spöket och krama & hämta lilla jennypenny haha <3 sjukt rolig dag och perfekt avslut på sverige innan cypern faktiskt :) <3

och kanske något av det roligaste?
- alltså vafan? dem har oda & onger men inte jenny?!
- där står ida & inger jenny..

oda & onger?

 

balder <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0