Frisören

okej om mindre än en & en halv timme sitter jag i frisörstolen och får mina hårförlängingar borttagna, (finally). klipper förmodligen av halva mitt eget hår, också sitter jag och tittar i nyanskatalogerna angående vilken färg jag ska välja..  sjukt svårt. bara varit blond hela tiden typ? förutom att jag "råkade" färga mitt hår svart en gång. som jag klarade behålla i några få dagar innan jag började gå tillbaka med blonda slingor. saken är att jag trivs i att vara blond. men när hårförlängningarna är borta kan håret vara för slitet för att palla med blondt hela tiden. kan bli att jag färgar det någon mörkare blond eftersom jag inte har några pigment kvar i håret. eller något helt nytt? kanske blir det den färg med mest pigment i bara för det. oh, god save me.

RIP BLONDIE

angagligen försent då, men vad tycker ni jag ska satsa på?


Kommentarer
Postat av: emelie.

brunrött, lätt! :D

2009-09-17 @ 11:35:32
URL: http://ejlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0