Duktig brud

håller på att städa huset som en galning nu, här har sett riktigt illa ut både denna och förra veckan. så blir det när jag är stressad, slänger allt omkring mig och städar aldrig upp efter mig haha. och denna gången har pappa inte ens tjatat på mig att städa, vilket han annars brukar göra. hatar när folk tjatar på mig. ni vet då när man blir så irriterad över att folk säger till en vad man ska göra så man skiter i vad personen tjatar om, sätter på hög musik eller börjar få för sig att man har massa annat viktigare för sig

hur som helst, nu börjar det faktiskt se riktigt bra ut. älskar att städa när jag e ensam hemma. du kan gå hur näck du vill och sjunga hur högt du vill till skadat hög musik som räcker ända till den sista väggen i huset och lite utanför. sen brukar jag dansa också, inte lätt att stå still till peppmusik ni vet. dansar förresten inte seriöst, utan mest för att fula mig & kanske få något att skratta åt. om jag orkar ska jag tvätta golvet imorgon! pappa kommer bli så glad när han kommer hem från göteborg mihi :)

Kommentarer
Postat av: sara

hahah "du kan gå hur näck du vill och sjunga hur högt du vill" näck :P städar du nacken ;) haha sexy lady :p

2009-09-24 @ 18:01:50
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0