En bra dag

åh idag är typ en bra dag :) fick hem min sista lönespecifikation från findus idag och min finafina klänning från nelly idag som jag klickade hem igår. sen drog jag till stan med markus, fikade på eh och valde ut håret som ska sättas i av tina i veckan. hitta en asfin jacka inne på MQ också, men fanns inte kvar i stan i den färg & storlek jag ville ha så vi åkte till ängelholm istället och köpte den där. hitta även en asfin halsduk där som jag också köpte :)

vet dock inte om jag ska lämna tillbaka jackan.. har iaf 14 dagar att bestämma mig. så nu kommer jag leta jacka som fan så jag inte hittar någon snyggare när det är försent. va nyss hos sabbe också & hämtade min skinnjacka som hängt där i en vecka nu haha. skönt att ha den tillbaka iaf

snackat med tina idag också. hon hade fullt upp på fredag så sa hon att hon kunde fixa håret imorgon istället. men såklart kunde jag inte då eftersom jag ska på bio med brudarna :( så får ta det på lördag morgon istället. längtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0