Powerwalk, lite bättre

blev visst ingen film. fick höra att den var dålig först men började ändå titta. den verkade dock riktigt kass.. mitt i filmen stod plötsligt rebecca utanför dörren i träningskläder & fråga om jag ville hänga med ut. så istället för att spendera en och en halv timme framför en dålig film i soffan följde jag med henne ut och powerwalkade

kändes dock mer som vi var ute på en snabb promenad för att snacka, och då hade vi ändå sjukt mycket att snacka om när vi va färdiga så vi kör nog imorgonkväll igen haha ;) nu har jag precis duschat, klätt på mig mysiskläder och kollat barca - racing lite, hm undra vem som vinner xD ändå go kväll. mer softkvällar åt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0