Ayia napa

KUL! min fucking kamera är borta. har antagligen glömt den på planet eller transferbussen hem. fuck vad tråkigt. massa bilder där ju :( har iaf haft det riktigt bra i ayia napa. bodde helt själv i en tvårumslägenhet på barbara apartments, knappt skönt med en dubbelsäng helt själv. min polare rebecca jobbar som bartender där nere och var ledig sin sista vecka innan hon skulle åka hem så va fett nice, inte träffat henne på 4,5 månad. fjällar som fan nu, och vill åka iväg igen :( och nu får man inte ens sola solarium på 2,5 månad knappt deppigt. här kommer iaf några av bilderna jag tog med mobilen.



hotellet vi mös på nästan varje dag


marilyn manson & jag haha ;) läste ut hans bok & bitterfittan där nere, sjukt nice


några av uteställena innan folket kommit


sara & melinda på SNAPY'S, fylleemaat


denna bilden tsm med M.M får representera dagarna
sol, musik, böcker & fett med chill

kvällarna kan ni väl själva räkna ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0