Powerwalk > Spring för livet

herregud! var nyss ute och powerwalkade med min ipod. inte så många bilar som kör där jag går så råkade lägga märke till att samma bil kört förbi mig på båda hållen. rätt som det var körde bilen in på smågata , vidare in på en kålsvart parkering till ett sommarhusområde precis in till den stora vägen går på. började bli lite smått rädd och försökte att se om det är någon där

när jag går förbi parkeringen öppnas en dörr & en man kliver ur bilen. mannen går ut mot den stora vägen och börjar gå längs med. nu e jag jätterädd, kollar bak hela tiden och ser att han går efter mig. har 15 minuters springning hem, men börjar jogga jättefort och kollar bakåt. man ser att han sprungit han med men låtsats som han gått. börjar såklart jogga ännu fortare och efter ett tag vänder jag mig om igen och ser han köra iväg med bilen åt andra hållet..

PUH! så jävla rädd, sprang så fort jag kunde hem och nu är jag riktigt lökig! vägen är liksom helt öde & det finns typ 2 hus längs hela vägen. så börjar en man springa efter mig och när han ser att jag är snabbare än honom vänder han, går till sin bil och kör åt andra hållet.. det där kunde gått lite illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0