Lyckad kväll ohyes

middag hos kyster igår. goda pajer mmh! tack för de linda, de gjorde du bra haha! ;) dock blev utgången riktigt kass! ca fem 90or sammanlagt på både cardinal & tivvan, kändes som man ville se något annat än 91or igår? kände dock på mig att dagen igår skulle bli sämst?

när jag skulle köra för att plocka upp jenny & koko första gången hade jag glömt att packa in lindas present. när jag  väl packat in presenten och nästan är framme hos jenny kom jag på att jag glömt lindas present hemma på köksbordet. när jag är på mitt tredje försök kommer jag på att jag glömt både medicin & ppiller.. då kände man att det inte riktigt var ens dag + att jag inte hade en fucking aning om vad jag skulle ha på mig, så jag hade med 1 extra par skor och 2 ombyten kläder bra!

blir kanske blir roligare ute idag i och med att alla helsingborgs 91or var ute igår, dock mår jag kasst nu men tänkte ut och gå bort de nu så får se hur det blir med det sen SES!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha bra jobbat sara! men tack för ni kom och tack för presenten! någon dag får vi prova recepten? hahaha

2009-10-04 @ 21:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0