Kry tjej på H&M

nyss varit på stan med linda, elle & katta. känns lönt att jag handlade 3 likadana trosor i olika färger för 79kr/st när dem visar sig vara asfula på. bra köp liksom! tur jag plomberade 2st så jag kan lämna tillbaka dem imorgon .. mitt i shoppandet krängde vi bagels med creme cheese tsm med en go chailatte på waynes, mums! sen handlade jag typ bara smink & leggings (som jag förresten också ska lämna tillbaka imorgon haha)

btw, när vi var på h&m kommer en tjej ner från ovanvåningen i rulltrappan fullproppad med saker i jackan. och då snackar vi övertydligt. typ en magficka med ett hårfärgningspaket liksom? nog kry brud.  snacka om diskret. väktare + två poliser tog iaf hand om henne sen haha. var inne på pistachia för första gången idag. typ första gången jag gått där utanför utan det varit cplång kö. var super nice! man blev knappt sugen på juicer, glass & smoothies när man var där inne :O OMG! menmen, nu ska jag ut och gå en runda med rebeccasnäckan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0