Hemma från min babe

kom hem från johanna för ungefär 2 timmar sen och har i princip suttit framför datorn sen dess. var hos johanna lite senare än väntat. snarare vid typ 20.15. fick nämligen köra runt tågaborg i minst 15 minuter innan jag kunde hitta en jävla parkeringsplats, suck! till slut hitta jag dock en, mötte upp johanna, hyrde 3 filmer, johanna köpte en fjärde och så handlade vi massa godis. vi hann kolla tre filmer vilka var young, single & angry, en shopaholics bekännelser & news movie.

den första var superkass. till och med så dålig att vi stängde av den efter vi sett 2/3 av filmen, eftersom vi fattade att den aldrig skulle kunna få ett bra slut. den andra filmen var lätt den bästa av dem tre vi såg. en hyfsat rolig film med lite mysig romantik i. sånt gillas :) och den tredje filmen.. vet inte vad jag ska säga. helt besviken. den var i princip lika dålig som den första filmen, men "movie"-titeln tillät mig inte stänga av den, utan kände jag var tvungen att ge hela filmen en chans. alla scary movie filmer, date movie etc, är precis sån humor som jag gillar. men denna var inte alls sån, grymt tråkig humor faktiskt. som sagt, grymt besviken!

tackar johanna för en trevlig kväll och mysigt sällskap. alltid mysigt med lite impulskramar mitt i filmtittandet med min goa johannis :)


jag & johanna, sommaravslutningen 06

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahaha den bilden asså! jag döööör :D o våra impulskramar är btw bäst <3 love you!

2009-10-11 @ 15:54:32
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0