Ensam hemma

så tråkigt & ensamt. men ändå så skönt ibland. nästa vecka blir min nya omvändning. då får jag reda på ett par saker om både framtid & personer och hunnit fatta beslut angående några privata ärenden. hur jag ska göra med allt.. är lagom förvirrad just nu och det har jag väl varit ett tag. sån är inte jag. jag brukar alltid veta vad jag vill

vet inte ens hur allt kunnat bli så konstigt. lyssnat på fel människor, tagit folk förgivna & lyssnat för lite på mig själv och mina egna behov. men så som allt är just nu är inte alls något jag vill ha eller är i behov av. skulle nästan tro att jag hade behövt åka iväg från allt ett tag. men nästa vecka ska alla dem, som just nu är problem, vara borta. en ny fresh start, jatack!

ge mig nästa vecka


Kommentarer
Postat av: sirreplupp

haha nämengud, vad söt du är här haha .. lillsaja!

2009-10-09 @ 08:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0