Mys är underskattat

åh blivit helt myssugen nu när jag lyssnar på massa myslåtar ju! det är nog det jag saknar mest från att vara i ett förhållande ändå. det blir så tomt på något sätt om man bara myser utan några som helst känslor. ni vet när båda fattar att det varken är något eller kommer bli något, och man bara gör det för sakens skull. visst, man kan ju  fortsätta om man nu är sugen på lite okänsligt mys, men personligen hade jag nog alltid varit på jakt efter något annat bättre vid sidan om. do you feel me? man vill ju ha hela kakan!

tycker dock det är lite ont om fina singelkillar i hbg nu?! maybe dags att börja leta någon annanstans


Kommentarer
Postat av: johanna

mys på lördag? jag orkar fan inte gå ut denna helgen asså :s hahahah

2009-10-29 @ 09:54:16
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/
Postat av: Lang

Varför inte börja leta i Växjö då :P haha

2009-11-17 @ 23:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0