Åt helvete!

va i helvete är det med mig. jag vaknar aldrig när jag ska. sätter väckarklockan på 11, vaknar kl 12.35 av att jag satt om mobillarmet till 12.30 och snoozat fem minuter. i sömnen. verkligen envis om att få sova när jag ligger i sängen. fan va mobbat!

har förresten bestämt mig om att jag ska lämna tillbaka jackan idag. tur att jag kom på att den inte är så speciellt snygg 1 dag innan 'öppet köp' går ut iaf.. pappa tycker dock att jag ska behålla den ändå, fast jag inte vill ha den? men finner ingen mening med att lägga ut 1500kr på en jacka som jag inte ens vill använda

och btw, fick nyss veta att den modellen jag vill ha hos svea inte finns i strl XS. jag döör! mitt jackletande går rakt åt helvete. den enda jackan som finns i samma modell för både tjejer & finns i strl XS är mörkgrön. nog bra jag passat i den färgen..

IT SUCKS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0