3000 åt helvete

var hos frisyrmakarna nyss och skulle ta av typ 15 slingor av hårförlängningarna som syntes. när vi släppte ner mitt hår hade jag knappt något hår kvar i mitten. fästena bestod av typ 7 hårstrå var och i nacken hade håret åkt av så  det var lika långt som mitt eget hår. visst, märkt att jag fällt löshår som fan, men inte sett att så mycket åkt av eftersom jag alltid har det uppsatt.. blev fett besviken och bestämde mig för att ta av det jävla håret. bara till massa problem

typ: måste fläta håret varje gång innan jag lägger mig, borsta/gå igenom det minst två-tre gånger om dagen, köpa massa extra produkter som serum & extensionsspray för "dött hår" etc etc! + att det är knappt äckligt att ta i håret när man känner massa vaxpluppar överallt

hade i det mindre än tre veckor och nu, kort hår & 3000kr åt helvete. nedan, varning för känsliga läsare (!) knappt äckliga bilder


skulle borsta håret när jag vaknat, normalt! (inte mitt eget hår som tur va)


var typ 4/15 slingor som hade längden kvar. snyggt med vaxpluppar i hela håret förresten? näe


nu:




/ glad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0