Svininfluensan på mig (?!)

det var någon som frågade mig om jag hade tagit sprutan mot svininfluensan, och det har jag ju såklart inte  har egentligen ingen anledning till att inte ta den, men man har ju hört så jävla mycket skit om den sprutan så jag känner inte mig speciellt manad att ta den heller dvs jag struntar i det!

hoppas nu ingen trodde att jag har svininfluensan bara för att jag hade lite huvudvärk innan (?!) okey nu har jag i och för sig haft huvudvärk sedan i måndags, men helt ärligt tror jag att huvudvärken enbart beror på mitt nya jobb. sitter vid datorn och pratar i telefon hela dagarna i ett rum som är helt sjukt ljust och fullt med folk som pratar hela tiden.

meen, slutar dock om en timme så känns kinda nice ändå! kommer hem vid 22 och ska hem och slänga mig i sängen direkt, upp 8 imorgon och ännu mer jobb


jag på bilden kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0