Helgen

yeahj! mitt favoritprogram har äntligen kommit tillbaka! gissa vilket? maha, paradise hotel såklart! ;) sjukt bra, och nu kommer det visas varje dag också!! dock blev jag lite besviken när det bara varade i 35 minuter... men det får duga helt enkelt. första avsnittet och redan en sexscen, kan det bli bättre? haha dör på scenen. typ 1 minut sex. "nä fan, alltså jag kommer nu" "nej?" "jo alltså jag kommer nu" "nej, men tänk på något äckligt" "nej alltså jag kommer nu" "okej ameh kom då..."

till något helt annat. helgen va nice som fan. i fredags blev det fredagsmys med mina favvisbrydar jenny, koko & johaenna <3 thaimat, raspberry daiquiris och film med massa gott snack hihi. i lördags blev det ausgang. första gången på 9 veckor som jag dricker alkohol jappjapp! jag, johaenna, koko, jenny, niclas & hampe förfestade hos johanna. med hipphipp & the day after tomorrow? haha fett bra. det blev bulls, bakom & pascha, sen drog vi hem till johanna igen. efterfest i johannas föräldrars säng? huhu. 5 st i en säng, det blev ganska tight men mysigt liksom? kl 9 vaknar jag och kör hem alla inklusive mig själv, käkar och deckar jaddåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0