Mycket fin dag

så jäkla bra dag. började skolan 8, slutade 10. åkte och handlade mat, sen kom jag hem, käkade och precis när jag skulle köra in till stan för att träffa markus så hade jag fått ett brev från findus.. OCH JAG FICK JOBBET (!) åhh, min sommar e räddad! haha. så jäkla glad. i brevlådan låg även mina shades som jag hade beställt på nätet. ceriserosa & vita, mmh (: glassigt. körde iaf in till stan sen och fikade på caféet precis intill frisyrmakarna där tasha jobbar så vi fikade lite med henne och hennes polare efter hon slutat.. mmh, blåbärsmuffins (: så när jag ändå va på frisyrmakarna snackade jag lite med jenni också. det där med att få bort fästena med aceton funkade inte för mig, så jenni hjälpte mig med att ta bort några fästen i nacken och klippte till håret lite, mycket snällt - tack jenni (: räddaren i nöden (!) äntligen kan jag ha uppsatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0