Gårdagen var klockren

gårdagen var ju inte lugn - enligt mig den bästa kvällen på länge. börjar med att jag & johanna gör vid sig hemma hos henne, tar bussen till jenny och börjar dricka lite smått. eller va de smått johanna? johanna halsa rätt bra tycker jag (?) vi tog sedan bussen till maria park & filippas fest. sjukt nice musik hela kvällen - förutom när man fick lyssna på varje låt i 30 sekunder och när de höjde & sänkte hela tiden (?) haha. sen tog de flesta bussen in mot stan vid tolv kanske. bussen var ju inte lugn? peppe tog första tonen, sen var alla igång - och övergångarna mellan låtarna var ju inte lugna heller.. haha. väl inne i stan drar jag, johanna, linda, jenny & dahl in på bakom, sen drar alla utom jag till kebab house och jag är inne på bakom själv? hitta iaf emil utanför bakom, gick till swea - där han gick in. men med min supersyn råkade jag hitta tim & calle helt random utanför swea. hängde lite utanför tempel och drog till bakom sen igen, fett bra ös sista timmen. hittade sabina sen och tjeckade in nya tempel, riktigt fräscht men var inte så många i vår ålder så vi drog ut igen haha. sen  var klockan halv 5 och fille följde mig till johanna så jag slapp bli våldtagen av  hälsobacken-mannen - sen var det natti. men åe, jag längtar tillbaks som fan ;( hade sjukt roligt igår.. och om 7 dagar är det costa - och tills dess är jag ensam hemma. mmh, livet leker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0