Utelivet igår sög

sjukt tråkig dag, söndag. har ätit hur mycket som helst idag och bara legat och degat i soffan framför tvn haha. drygt som fan, men har varit en hård helg - åtminstone i torsdags & igår. något lättpåverkad igår,  meen får se det positivt - billigt och bra (!)  var först på fest hos ralle och skulle egentligen stanna där hela kvällen men sen ville brudarna iväg så fick hänka på. jag & jenny drog till bakom och danni & johanna drog till tivvan. bakom sög riktigt hårt egentligen, hade det inte varit för musiken hade jag vänt direkt - inte alls mkt folk och inget känt heller direkt. jag & jenny drog iaf några shots, sen drog vi till tivvan där danni & johanna var. men där var tydligen inget bra drag där heller så kl 2 får jag skjuts hem av micke - sen var det bara o dra fram telefonlistan (!) höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0