My escape

så trött på skiten. trött på att vara trött, trött på att gå i skolan, trött på att va singel och trött på att ha ångest för att jag gör något kul för att jag egentligen borde pluggat. längtar tills den dag då jag klarat alla tentor, slutat den jävla skolan och tjänat ihop alla de pengarna från findus. behöver en fet paus där jag kan göra precis vad jag känner för. det finns så mycket jag vill göra, lära mig och se. att sitta fast på plugg eller jobb är inte min grej just nu. är en tjej som är sjukt spontan och med en positiv inställning till det mesta. att åka till usa för att glo en go konsert, stanna där några dagar, festa, träffa nytt folk, shoppa och fika hade liksom inte suttit fel nu. och sen ovanpå det vill jag förstås kunna och ha testat allt

Kommentarer
Postat av: M

Man får vara trött på skiten.

2009-05-13 @ 23:21:55
URL: http://sextankarnas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0