Jesusa eleonora

harre, go helg. sjukt nice hemma hos ralle i torsdags. säger bara KÖTT, ANTON OCH SÅG (!) tempel på det, satt fint som fan. tråkigt bara att folk kan skämma ut sig så mycket - helt fel sätt att visa att man inte bryr sig längre sötnos. chrille följde mig till johaenna sen decka jag fint i hennes soffa. när jag kom hem igen städade jag huset halva dagen sen kom johanna hit och mös med mig. lagade fläskfilé, pommes och bearnaisesås mmh, glodde film och krängde chips, cola, salta katter och ahlgrens bilar. fett nice. precis varit ute o solat lite nu, men blåser rätt kallt för att ligga i bikini på altanen så gick in igen. ikväll är jag sueen på lite utgång faktiskt hihi. men får se hur det bär av - har iaf lagt in flera videor på fejjan redan. lägger väl in någon av dem sen här på bloggen också <3 smek

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahaha fan vad fin lögn där i början/mitten nånstans! :D <3 loveya!

2009-05-03 @ 20:57:24
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/
Postat av: saraa

sluta mytta nu johanna ;) haha

2009-05-03 @ 22:43:04
URL: http://sarasthl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0