Inte sömnlös

blev precis klar med den sista labbrapporten, känns hur skönt som helst. kommer dock sakna det. saknar att skriva arbeten - låter inte friskt jag vet. men att plugga inför prov och grejer är inte min grej, det glöms bort lika fort. arbeten som man lägger mycket tid och arbete på är svårare att glömma  - och oftast fick man ju faktiskt chansen att skriva om sånt man tycker är intressant. för övrigt gick det finfint att sova inatt - annars brukar det ju göra rätt ont att sova med extensions de första dagarna. men fick sova på sidan, vilket inte är något större problem eftersom jag brukar sova så. annars trivs jag väl bra i dem, fästena har redan börjat mjukna upp lite. annars har dem ju en viss tendens att vilja stå rätt ut i början haha. tänkte dock åka ner till lund igen för att ta bort några fästen där bak eftersom dem syns när man har uppsatt, men snabbt fixat ju. ne nu är det dags för mig att köra till skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0