Inte sjuk igen snälla

börjar nog bli sjuk igen.. känner mig helt seg och har helt plötsligt börjat ta powernaps på förmiddagen igen? hm. aja, imorgonkväll är det iaf dags för min hårförlängning (!) ojoj. längtat riktigt mycket. kommer nog bli riktigt fint och någon bild kommer nog upp! ;) förutom powernaps framför tv:n händer inte så mycket just nu. är fett seg & helt dryg i huvudet. men mitt msn är nog nice. har varit helt cp nu några dagar, så bestämde mig för att avinstallera de, sen installera det igen. men nu funkar inget annat msn än den första versionen. testat i princip alla versioner som finns nu en timme, försökt starta om datorn och allt - men inget funkar. är  riktigt trött på det nu så dags för mig att kolla room raiders & simpsons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0