Dagen börjar fint

haft massa att göra idag, skönt som fan. älskar att alltid ha något att göra, även om det kan vara skönt att ta det lugnt ibland. började såklart med att jag försov mig så att jag missade första föreläsningen, men var lugnt. fick skriva av martins anteckningar på andra föreläsningen - jag & tre andra som också försovit sig (av dem i vår skol-umgängeskrets då) passade på att räkna lite matte på föreläsningen också. längesen jag räkna matte, men nu älskar jag det igen <3 haha (!) efter skolan drog jag till väla - klackade om ett par skor, köpte en mintgrön jättefin klänning & hårfärg som jag ska slinga lite med. körde in till stan, köpte ett nytt par skor - körde och solade & hämtade ut min nya bikini som kommit till affären. fan va nice dag. sen dess har jag bara städat till pappsen som ska ha fest imorgon - snäll dotter man är va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0