Bakisväla en söndag

efter en go fest, utgång och ca 5 timmars sömn bestämde jag & johanna oss för ha en bakisdag på väla. orkar inte att vi inte träffa någon då heller? bakisväla en söndag verkar inte vara så populärt bland vårt umgänge haha. klockan var ju liksom ändå 12. drog hem tomhänt två timmar senare och började städa i johannas lägenhet. doften av hennes veckogamla (räcker de?) matreser var inte lugna haha! jag hann dock inte städa mer än tio minuter förrän mitt tåg gick, sen var de hockey & sverige tog bronset. dock måste jag erkänna att jag råkade somna de sista tio minuterna, vad hände där liksom (?) avgörandet ffs. men nöjde tydligen inte mig med en femtimmars sömn, fast det var med johanna ;(. ändå en go söndag liksom. nu är det bara 6 dagar kvar och ska snart börja köra ett spurtplugg och börja göra en packlista. och alldeles snart åker pappa iväg så jag kan få va ensam hemma tills söndag, åh det ska bli så skönt. nu är det  typ dags för skola, smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0