Åeh, helt glad

vaknade klockan åtta idag och skulle fixa lite saker innan jag börja skolan vid 10. när klockan börjar närma sig skoldax och jag var på väg och köra till skolan hade pappa glömt att ta av bilnycklarna från hans nyckelknippa (!) bra där pappa. orkade inte ta tåg/buss och komma försent, vilket jag hade gjort. ska iaf till skolan lite senare istället, ska ha obligatorisk fysiklabb. dock inte förrän halv fem. så nu sitter jag här och är lite vettig istället. sitter nämligen och pluggar lite matte, whiee. men som vanligt kan inte jag sitta och plugga helt torrt - pluggar bäst med musik med lite småpauser på msn, face & bilddagboken ;) funkar fint som fan. snart e det nog dags att käka lite frulle. lagade maten  klockan 8 i morse, nog ambitiös man är. men åeh, nu e jag typ helt glad :') 2 dagar till jag ska göra hårförlängning och 13 dagar till vi drar till costa brava (!) blev förresten bara jag, kim & paula. men ja, det blir nog nice ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0