Say what?!

sjukt mycket som behöver göras nu -  och jag älskar det. älskar att ha saker att göra mmmh. hunnit göra massa idag. bland annat skrivit min andra tenta nu på fem dagar, i fysik AB, vilket känns sjukt nice. skönt att ha det gjort och nu har jag bara en tenta kvar. första tentan jag skrev kändes inte alls bra, och när jag gick in på mejlen idag och kollade tentaresultaten hitta jag inte mig själv (vilket betyder att man är inte godkänd) blev skit ledsen, jag bara fan också ;( så bara ser jag mitt personnummer och resultat och bara MEN VA, JAG BLEV FUCKING GODKÄND (!) (vi kan bara få godkänt om ni undra) haha. whatever, nu e jag helt överlycklig och sjukt peppad till att plugga till sista tentan. inte nu då. först vill jag få ännu fler saker gjort. redan hunnit hämta mina saker hos jenny & hunnit trada lite med henne, sola, satt igång diskmaskinen och en maskin tvätt och sen har jag målat. målar i och för sig fortfarande, väntar bara på att färgen ska torka så jag kan måla igen.  förutom att hänga vid datan och måla lyckas jag även hinna städa undan samtidigt, simultankapacitet brudar ;) förresten, sjukt nice att städa med ashög musik till. hög musik löser alla mina problem, mmmh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0