Powernap indeed

tydligen har jag haft bra mycket bättre för mig än att hänga på bloggen de senaste veckorna. veckorna har bestått av kompisar, fest, bil letande och numera även jobb. yes, där jag bor nu. på mitt kära findus. tur jag har mamma som låter mig låna hennes bil ända till bjuv innan jag köpt en egen. letat efter hur många bilar som helst nu, blivit besviken flera gånger och nu börjar jag bli rätt otålig. ska dock kolla på en ganska så fin bil på torsdag. hoppas det är något bra. annars gör jag inte mycket just nu. varit uppe sedan klockan fem i morse så är väl inte världens piggaste. men tänkte ta en powernap på en timme nu så jag piggnar till lite, upp klockan fem imorgon igen (!) wie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0