Back on track

då är man tillbaka efter costa brava. hade sjukt mycket problem med packningen och fick slänga ut saker & väga väskan hela tiden. väskan vägde precis 20 kg på ditresan och då hade jag ändå minst 5 kg i handbagage, och 5 kg utlämnade i andras väskor. inte lätt när man är den som ska ha med högtalarna med baslåda och allt haha. fick  dock med mig 2,5 kg övervikt hem, men var rätt lugnt - särskilt om man jämför med klara som hade 7 kg övervikt (?) haha. inte helt ok där! ;) annars hade jag en sjukt fin resa. saknar fortfarande det. solen,  kunna chilla på stranden en heldag, fly fish, stämningen på tropics, fyllekäk i burger king automaterna (long chicken <3) och alla glada människor som var överlyckliga inför studenten. älskar glada människor (!) inte pallat skriva sen jag kom hem riktigt, men har varit riktigt fint väder och haft  några riktiga mysdagar och kvällar på gröningen, espresso house, mezo med några underbara vänner. massa snack och mys, det gillar vi. dock har jag pluggat hela dagen idag, och kommer att bli likadant imorgon, men sen på fredag blir det swea - längtar knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0