Var har mitt liv tagit vägen?

vad gör jag med mitt liv.. (?!) lite sorligt är det allt när man jobbar bort hela sommaren. men det var värt det förra året, och det lär antagligen vara värt det denna också. kör iaf dagskift denna veckan så nu hinner man åtminstone göra lite saker på dagarna. var på väla med micke innan o handlade kläder, löning idag ju (!) så jäkla efterlängtat. har varit sinnes pank nu och har massa skulder att betala tillbaka till pappsen. tur man kan dra ut på att lämna tillbaka dem lite nu när jag bara fått lön för fyra dagar så jag slipper deppa ner mig ännu mer. saknar alla mina vänner & att hitta på saker tsm. :(  fast ändå blivit lite gladare idag :) hunnit träffa både micke & jenny, köpt ett jätte fint rosa linne & två cardigans - en i vit och en i grå. också har jag passat på o solat och köpt mig ett solkort igen så man kan hålla sig någorlunda fresh.. :) nu ska jag göra vid naglarna lite sen blir det nog tv & läggdags! nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0