Whatever you like

har haft en sjukt skön dag ändå för att jobba på findus. jobbade till klockan fem o körde direkt till stan för att köpa orange ögonskugga och hinna sola. drog hem o käkade, tog en sinnes skön powernap på cirkus två timmar och vaknade igen vid tiotiden. sen nu för en timme sen har jag varit ute & sprungit en halvtimme också givetvis kollat paradise hotel <3 fett bra program - ren underhållning. och nu efter lönen har jag även tagit mig friheten att handla en klänning på nätet som jag velat ha ett tag nu, ni lär antagligen få se den på någon bild sen :) tänkte ha den på lördag om den hunnit komma då, vilket den förmodligen har. måste hinna sola lite till innan dem kommer så man kan få vara brun & fin i den :) också har jag även införskaffat mig en ny msn, pallar inte min gamla längre - ett x antal år gammal så det var hög tid att byta nu haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0