Vad vill du ha i sängen?

jag och johanna angående nyår och lammkött...

jag: ja, fan jag kom på det nu. att jag har ju inte haft sex med någon som varit antingen lika gammal som mig eller yngre. vafan, dem yngre är kanske grymma? vad säger din erfarenhet johanna?
johanna: dem är roligare iallafall. man kan göra lite vad man vill med dem, så tacksamma liksom ! o man kan få dem att göra vad man vill att dem ska göra med en ! det gillar jag

det låter frestande johanna hahhaha!!


vad säger ni: yngre, jämngamla eller äldre i sängen?
och varför?


Kommentarer
Postat av: Niclas

Jaa jag håller nog med johanna att ni ska satsa på något yngre killar! :)

2009-12-16 @ 23:49:31
Postat av: SABINA

ska fan va riktiga män som vet vad dom gör ;)hahaha

2009-12-17 @ 00:21:57
Postat av: niclas svensson

hahaha wtf, trodde det var jag som hade kommenterat de! tummen upp till att det finns fler som stavar NICLAS med CCCCC!!!

2009-12-17 @ 05:04:21
Postat av: johanna

to sabina: hahaha ja men det skrev jag senare i konversationen också! att män vet vad dem gör o har mer erfarenhet. DOCK, äldre grabbar har oftast en RUTIN! kör samma moves osv. yngre känner sig pressade att inte leva upp till förväntningarna, så de är lite show-offs & försöker överraska en. det är min uppfattning iaf :D o jag har ändå rätt bra statistik, hälften av de jag gängat har varit yngre. o den andra hälften är antingen jämngamla eller äldre! :D hahaha så det var min analys, men klart det är från person till person ju :)

2009-12-18 @ 10:35:36
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0