Tre korta recensioner

dem tre senaste dagarna har jag sett tre filmer: the proposal, 2012 och the box. tänkte vara snällis och säga några ord om dem

den enda av dem filmerna som får godkänt var the proposal med sandra bullock och ryan reynolds. om jag ska vara ärligt grät jag flera gånger. rekommenderas till folk som gillar romantiska komedier liksom mig ;)

och till dem två underkända... 2012, riktigt kass inledning, dåliga skådespelare och sämst händelser. förstår inte en enda människa som på allvar tycker den är bra  the box såg jag nyss på bio direkt efter jobb och den var också riktigt kass. skit tråkig och sjukt förvirrande film, ingen direkt mening i filmen och den sög riktigt hårt den också!

bjuder även på en bild på ryan reynolds från the proposal

jag hade inte bangat om man säger så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0