Saturday is the only day

vilken kväll igår! började med avskedsfest för robin och robin. mycket trevlig fest med god mat och sånt. alla hade varsitt uppdrag som dem skulle hålla. sjukt roligt. "HALLÅ KAN DU SÄTTA PÅ BAG IN DA BOX ELLER?!?!" sen spelade vi sms-roulette också. så alla som fick hyfsat konstiga sms av mig igår kan ta det med en nypa salt! sms som: "kan du sluta ringa? jag vill inte ligga med dig" till sebbe,  "jag saknar dig" till kittel, "hallå är det bara jag som gillar att ta den i tvåan eller" till jeff. osv. träffade såklart alla dessa ute sen... "du kan ta den var du vill jag bryr mig inte"

senare mot natten fick vi skjuts in till stan av mattias och jag & johanna börjar shota på bulls. jag kunde inte dricka ordentligt och spillde halva hallon/lakritsshoten längs munnen och ner på halsen. och trots att jag fråga johanna om det var okej, så var det INTE OK (fick jag se i spegeln imorse) känns bra att man gick ut så och såg ut så hela kvällen liksom. jaja wtf! blev pascha o bakom. johanna tappa bort hela sin plånbok och jag tappa bort min kofta. starkt jobbat av oss. hade sjukt ont i fötterna också, brukar inte ha heels längre men tur så fick jag skjuts av kokos rygg till knutan ;) nej, inga mer detaljer om gårdagen tycker jag. hoppas ni andra hade lika roligt som jag hade!

btw, mitt uppdrag var att hålla personens glas som satt mittemot fullt hela tiden
(tänkte om johanna & jenny kanske undra varför jag fyllde deras glas efter varje klunk??)

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHA JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jaa jag tänkte fan det, varför måste du fylla på hela tiden hahaha. hade faktiskt inte en TANKE på att det va ditt uppdrag!

2009-12-21 @ 09:02:48
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/
Postat av: sara

då kan man ju säga att jag lyckades ganska bra ;) hahah

2009-12-21 @ 12:19:41
URL: http://sarasthl.blogg.se/
Postat av: johanna

hahaha ja som fan asså! duu vi måste snacka ihop oss om nyår. inte en chans att jag har råd o åka till köpenhamn :s ska du dit?

2009-12-21 @ 14:06:26
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0