Inbrott i bilen

missade tåget imorse så fick åka till ramlösa station för att ta tåget in till jobb därifrån istället. så när jag hoppar av bussen påväg hem från jobbet vid 21.25 tiden så låser jag upp dörren och sätter mig. märker att sätet är sjukt långt bakåt, och jag sitter alltid längst fram. fattar att något var fel och blir skiträdd att någon är typ bakom mig eller något. men det var det ju såklart ingen, så jag börjar kolla runt i bilen

pappas cd/bilstereo var såklart borta, mitt reg.bevis, mina cdskivor inklusive min is-skrapa var borta? alltså jävla fucking freaks som håller på med sån skit. ligisterna hade till och med LÅST dörren igen efter sig...

vad ska man säga? sorgligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0