Kroppskontakt.se

helt dött på jobbet nu så passar på att blogga lite. ja man blir ju lite smått rastlös här ibland. för att inte om att tala om igår när jag började kolla kontaktannonser på internet, PLUS att jag skrev in mig själv på en kontaktannons-sida *hemlis vilken haha* då har det kanske gått lite för långt...

- 24 årig fånge på kumlaanstalten söker vackra kvinnor för romans förhållande brevkontakt. Söker dig som är mellan 18 och 30 år gammal. kanske något för mig?

- låter som detta är någonting för johanna? ... Hej jag är en levnadsglad kille på 23 år. På min fritid gillar jag att hitta på olika saker som tex bowla eller va med kompisar och ha allmänt kul. När jag inte är ledig jobbar jag som egenföretagare och det är riktigt kul.Jag tycker att singellivet är väldigt trkåkigt och jag söker en kvinna som vet vad hon vill men som ändåå är förstående och öm. Söker dig som är mellan 15 och 30 år gammal.



sådär ser han ut johanna, fortfarande sugen?


- Jag är en uppsala kille på 19 år, stabil och omtänksam med ett stort hjärta och empati.
Söker kvinnan att dela ett liv med mycket kärlek och värme, och om det känns rätt och personkemin stämmer kanske det blir du och jag. Söker dig som är mellan 18 och 30 år gammal. Kanske blir det du och jag som kommer att uppleva nya äventyr tillsammans. Gå på bio, och äta tillsammans. Kanske gå ut och dansa. Vara varandras stöd, finnas för varandra, dela sorg och glädje tillsammans där det oxå finns mycke bus och humor å mycke annat mysigt att göra tillsammans som t.ex:

-Mysa i soffan hemma med god mat och vin.
-Sitta tillsammans i ett badkar med massor av levande ljus och njuta av varandra.
-skoter åkning i härliga soliga fjäll.
-Sitta i en eka och fiska.
-Laga mat tillsammans
-En picknickkorg och filt och du och jag vid en strand.


vilka killar! vart hittar man sådana myspånkar?

Kommentarer
Postat av: elin

sara.. vill du verkligen sitta i en eka & fiska tsm med din kille? :D hahaha

2009-12-02 @ 20:40:24
URL: http://elinjaconelli.blogg.se/
Postat av: johanna

HAHAHAHAHAHA ÄR DETTA PÅ RIKTIGT ?!?!?!

2009-12-03 @ 14:34:21
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0