MVG

förövrigt har jag förresten haft en ganska go helg. julfest på jobbet i fredagskväll, massa god mat och trevligt folk. jag och emmelie skulle ut och tura med andreas, anton och någon annan kille, men precis innan vi skulle gå från jobbet började jag & emmelie trada som fan med chefen och jag börjar snacka om att jag kanske ska sluta osv. då ber en annan kille från tele2 mig att följa med in i våra "säljarrum" och börjar försöka övertala mig om att jag ska stanna och inte "ge upp", så efter ett tag går jag ut och jag bara "emmelie? .. " till slut får jag tar på hennes nummer, kanske inte under dem snällaste förhållandena men jag fick iaf tag i det haha

det visar sig att hon GÅTT, (snäll tjej)  så jag gick till tivvan för att möta henne, men pallade fan inte kön där så jag drog till scandlines själv och mötte upp grabbarna för en tura istället. sjukt trevligt och sånt, men efter typ 10 turor på varsin enkelbiljett så fick vi snällt gå av. slutade med att jag hamnade på tivvan ändå, helt ärligt vet jag inte riktigt vem jag var med där? ehm, bra minne ...  bra att supa sig så full dagen innan man ska åka buss i 7 timmar samt på arbetsintervju? svar nej.

arbetsintervjun i oslo gick iaf bra, men jag har kommit fram till att jag inte vill ha jobbet av olika anledningar. kom hem till kära heslingborg i lördagsnatt kl 06.00, somnade dirr och vaknade runt 12 slaget på söndagmorgon. spenderade halva dagen med att städa hela huset, tvätta, hänga upp tvätt osv. allt för att hjälpa pappsen ju! brukar inte vara så generös av mig när det gäller min käre pappa men nu har han spenderat hela helgen för att hjälpa mig med bilen. skruvat av både kylrör och servopump på skroten, tagit av mina gamla och skruvat i dem "nya", lagat min handbroms. betalat alles + köpt servoolja till mig, så det var hand värd. ska stryka lite skjortor till han sen också, snäll tjej vaa (min bil fick ju trots allt mvg på besiktningen igår) = godkänt och inte ens en anmärkningen eller någon liten "bra att veta" hihi tack pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0